به گزارش خودروکار، رنو در سالهای اخیر بسیاری از بازارهای خود را از دست داده و بهدلیل ناتوانی از ارائه محصولات همپای رقبا، به شدت درگیر بحران است. رنو میگوید استراتٰژی جدید این گروه بر مبنای اولویت کیفیت بر کمیت بنا شده است.
لوکا دو مئو، مدیرعامل رنو در مراسمی در سوئیس اعلام کرد این گروه خودروسازی براساس طرح استراتژیک خود در 5 سال آینده 24 مدل جدید را وارد باز میکند. قرار است 10 خودروی الکتریکی در تمامی شرکتهای وابسته به رنو تولید شود.
براساس برنامه میان مدت رنو، این گروه تصمیم دارد در سالهای آینده به قطب ساخت خودروهای با فناوری پیش رفته بدل شود و با همکاری با شرکت گوگل، 35 درصد از تولیدات خود را به خودروهای هیبریدی و 30 درصد را به خودروهای الکتریکی اختصاص دهد.
انتهای پیام/